reklama

Nevysmievajte sa bulváru!

Nevysmievajte sa bulváru, môže sa vám to nevyplatiť! Uvedené tvrdenie hneď objasním na príklade konkrétnej udalosti. A hoci bude znieť akokoľvek neuveriteľne, zakladá sa na pravde a môže postretnúť kohokoľvek z vás!Preto buďte ostražití a v styku s bulvárom starostlivo vážte slová, bulvár má totiž svojich ľudí všade a koná naozaj expresne - už do pól hodiny!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Dnes si moja kolegyňa cestou do práce zakúpila jeden z najčítanejších bulványch denníkov, pretože zistila, že si doma zabudla rozčítanu knihu. No a nakoľko nechcela vo chvíľach voľna sedieť len tak s prázdnymi rukami a tiež sa jej nechcelo vyhodiť ťažké prachy za lifestylový magazín, usúdila, že uvedený denník jej bude bohate stačiť. To však ešte netušila akej paľbe kritiky bude za tento počin čeliť.

Osobne totiž nepatrím k veľkým fanúšikom tohoto typu periodika, avšak bulváru ako fenoménu, sa mi úplne vyhnúť nepodarilo a stále nedarí. Či je to dobre alebo zle by bolo na dalšiu dlhšiu diskusiu. V každom prípade si ale niekedy neodpustím uštipačnú poznámočku na adresu čitateľov, ktorí za exkluzívne, jedinečné, najhorúcejšie informácie dokonca dobrovoľne platia. Tak to bolo aj v prípade mojej kolegyne, na ktorú sa v momente rozloženia pestrofarebného plátku hýriaceho obrázkami zniesla vlna pohoršujúcich komentárov. V mojom vytýkaní som neostala sama, pridala sa aj ďalšia spolupracovníčka, s ktorou sme už veselo preberali kauzy a témy, ktoré riešilo aktuálne číslo a príjemne sme sa na nich zabávali. Kolegyňa, ktorá si denník zakúpila sa však našim doberaním cítila mierne dotknutá. To však ešte netušila, že čochvíľa bude na koni ona a nám sa naše štúranie do bulváru vráti ako bumerang.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

O pólhodinu totiž prichádza naša nadriadená s tým, že sa mám spolu s mojou názorovo blízkou kolegyňou dostaviť do priestorov, kde sa koná výstava zbraní. "Prišiel Nový Čas, chcú si vás odfotiť v expozícii", znie z jej úst a my neveríme vlastným ušiam. Obliekame si dobové princeznovské kostýmy, ktoré sú v našej inštitúcii najväčšou atrakciou a poslušne odcupitáme na určené miesto splniť zadanú úlohu. Ešte stále v šoku sa necháme odfotiť pri kanóne a tureckých šabliach, nadiktujeme svoje mená a vek.

Bulvár si ma teda našiel a ukázal mi, že je predsa len vplyvnejší a vynaliezavejší a nájde si cestu ku každému, kto sa z neho vysmieva a podceňuje ho. Nuž, keď nepríde Mohamed k hore, príde hora k Mohamedovi. A čo už spravíte s horou, ktorá zaklopala priamo na vaše dvere? Moje názory a presvedčenia nie sú teda až také neotrasiteľné. Jednať s vecami, ktorým treba čeliť zoči-voči je ťažké. Teraz sa hanbím za to, že som participovala na niečom, z čoho som sa ešte nedávno vysmievala. Bulvár si u mna nateraz získal rešpekt, hoci ani tak nie náplňou svojej činnosti ako tým čo dokáže robiť s ľuďmi, o čom som sa presvedčila na vlastnej koži.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Mimochodom, reportérka vravela, že mi to pri kanóne veľmi svedčí a že budem slávna. Som zmätená...ešte viac...

Petronela Štefániková

Petronela Štefániková

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Snažím sa byť tam, kde sa niečo deje. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu